sunnuntai 3. syyskuuta 2017

4.

Kävin kotona puntarilla. Vittu... Paino ei ollut tippunut ollenkaan, 60kg edelleen. Ahdistaa ja teen täällä pakon omaisesti vatsalihasliikeitä. Mä haluan laihtua mutta hermoni ei riitä liian hidadta painon pudotusta. Pitäisi päästä pian, 58kiloon.
Mä nautin siitä kun maha murisee nälästä, saan siitä hyvän olon. Mahtava tunne oli kun sain minishortit jotka oli kuukausi sitten liian pienet, jalkaan ongelmitta!! Ne oli kokoa 36 ja ennen mulle meni maksimissaan 38 koon housut. Yleensä 40 oli kokoni. Tilasin netistä collegehousut, kokoa m ja ne on isot.. onneksi saan kiristettyä niitä että pysyvät jalassa.  
Paino tippui kuukaudessa 17,5 kiloa. Nyt se on pysähtynyt.
Vielä on matkaa tavoitteeseen. Mä haluan painaa sen 40kiloa maksimissaan. Teen kaikkeni että pääsen siihen painoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

5.

Mä en vaan jaksaisi millään edes hengittää! Paino on noussut, helvetin joulu.... En halua herättää huomiota syömättömyydelläni. Nyt on kuite...