lauantai 2. syyskuuta 2017

2.

Olen 20-vuotias nainen helvetistä eli keski-pohjanmaalta. Olen psyykkisesti sairas. Diagnoosit on epäselviä. Mutta väliäkö sillä.

Tämä blogin tarkoitus on kertoa matkastani pro-anorektikoksi. Pyrin päivittämään blogia ainakin joka toinen päivä.
Tällä hetkellä olen normaali painoinen. Ja painan tällä hetkellä 61 kg. Lähtö painoni oli 81kg.
Tavoitteena on painaa 40kg maksimissaan.
Anoreksia ei ole mulla edes diagnoosina, mutta sitä epäillään. Tosin epätyyppisenä laihuushäiriönä. Mulle tää ei ole sairautta, tää on mulle elämäntapa. Mä haluan olla alipainoinen. Mitä enemmän näen omia luitani olen tyytyväinen. Tällä hetkellä olen tiputtanut painoa kuukaudessa 17,5kg! Lisää pitää pudottaa! Olen innoissani kun etsin netistä treeni ohjelmia jotka polttaa rasvaa.
Olen tällä hetkellä pakkohoidossa psykiatrisella osastolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

5.

Mä en vaan jaksaisi millään edes hengittää! Paino on noussut, helvetin joulu.... En halua herättää huomiota syömättömyydelläni. Nyt on kuite...