lauantai 2. syyskuuta 2017

3.

Nämä syömiset on painajaisista mulle. Mä on niin toivoton olo. Mä en saa ikinä itseäni 40 kiloiseksi.
Nyt kävin iltapalalla söin tomaattia, kurkkua ja pari palaa paprikaa. sitten idioottina erehdyin laittamaan juustoa ruisleivän päälle, jouduin oksentamaan. Huomenna on taas paasto päivä. En syö koko päivän aikana mitään. Mulla vielä liikunnat suorittamatta. Mä en aio skipata niitä. Pakko tehdä kyykkyjä ja ainakin 140 vatsalihasliikettä.
Mun järki on kadonnut. Mun päässä on enää vain sairaus. Tai tää on nyt elämäntapa. Hoitajien mielestä sairaus. Aluksi mun tavoite paino oli 45 kiloa. Nyt se on 40 maksimissaan. Mä en jaksa osastoa enää mutta oon pakkohoidossa niin on pakko vaan kestää 3 kuukautta.
Kuvassa tänään tilanne kehon (vihollisen) suhteen. Oon ihan vitun läski.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

5.

Mä en vaan jaksaisi millään edes hengittää! Paino on noussut, helvetin joulu.... En halua herättää huomiota syömättömyydelläni. Nyt on kuite...